نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

دردسر عجیب برای بازیکن سابق اوکراین و بایرن به علت سکوت در برابر روسیه!

  • کد خبر: ۱۰۱۹۵۳
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
دردسر عجیب برای بازیکن سابق اوکراین و بایرن به علت سکوت در برابر روسیه!
یکی از بازیکنان اسبق بایرن مونیخ که این روزها در روسیه مربی‌گری می‌کند، به علت سکوت در خصوص جنگ روسیه و اوکراین به دردسر افتاده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، آناتولی تیموشچوک که اکنون در روسیه زندگی می‌کند، با وجود این‌که از او خواسته شده است، در مورد جنگ روسیه علیه اوکراین اظهار نظری نکرده است، فدراسیون فوتبال اوکراین اکنون این بازیکن پیشین بایرن را مادام العمر محروم کرده است.

از آن‌جایی که این مربی که در زنیت کار می‌کند، جنگ روسیه علیه اوکراین را با وجود درخواست محکوم نکرد، فدراسیون فوتبال اوکراین او را نقره داغ کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال اوکراین آمده است که کاپیتان سابق تیم ملی اوکراین در مورد جنگ اظهارنظر علنی نکرده است و از شغل خود به عنوان کمک مربی در باشگاه روسی زنیت سن پترزبورگ نیز استعفا نداده است.

در این بیانیه آمده است که پروانه مربیگری بازیکن پیشین بایرن مونیخ لغو خواهد شد. علاوه بر این، این مربی ۴۲ ساله از تمام عناوین ورزشی که در اوکراین کسب کرده است، محروم شد و کد ملی این مربی نیز حذف شد.

تیموشچوک با ۱۴۴ بازی ملی بالاتر از مهاجم افسانه‌ای آندری شوچنکو (۱۱۱) در صدر فهرست بیش‌ترین بازی در تاریخ تیم ملی اوکراین قرار دارد.

تیموشچوک که اهل لوتسک در غرب اوکراین است، مدت زیادی برای باشگاه شاختار دونتسک بازی کرده بود و در سال ۲۰۰۹ به مدت چهار سال به مونیخ نقل مکان کرد. او از سال ۲۰۱۷ به عنوان کمک مربی در زنیت فعالیت می‌کند.

این فوتبالیست از زمان شروع جنگ در ۲۴ فوریه هیچ اظهار نظری نکرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->